FEWP 06.12

 

 

 

Tytuł projektu: „Razem w nową rzeczywistość” Nr: FEWP.06.12-IP.01-0059/23

Projekt realizowany jest w ramach programu: Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027

Priorytet 6: Fundusze europejskie dla Wielkopolski o silniejszym wymiarze społecznym (EFS+)

Działanie 6.12: Integracja społeczno-gospodarcza obywateli państw trzecich, w tym migrantów.

 

Okres realizacji Projektu: 01.06.2024 r. do 30.06.2025 r.

Całkowita wartość Projektu:      811 925,06 zł

Kwota dofinansowania:              771 328,80 zł

Dofinansowanie Projektu z UE:  568 347,54 zł

W ramach przedmiotowego projektu przewidziano następujące zadania:

  1. Diagnoza potrzeb Uczestników/czek i  opracowanie Planu Wsparcia Uczestnikadla 50 osób  -wsparcie w dwóch turach po 25 osób – (50 osób x 4 godziny/osobę; 2 spotkania/osobę),
  2. Wparcie asystenckie w codziennym funkcjonowaniu w relacji z systemem edukacji, służbą zdrowia i innymi instytucjami publicznymi dla 30 osób (8 godzin/osobę),
  3. Kursy języka polskiego dla 40 osób (120 godzin/osobę) – zajęcia średnio 2 x/tydzień po 4 godziny dydaktyczne lub 4 x/tydzień po 2godziny dydaktyczne w grupach średnio 10 osobowych,
  4. Szkolenia z wartości i kultury polskiej dla 40 osób (średnio 10 osób/grupa x 18 godzin/grupa; 3 spotkania x 6 godzin/grupę),
  5. Indywidualne wsparcie specjalistyczne w zakresie poradnictwa prawnego dla 30 osób (6 godzin/osobę; 3 spotkania x 2 godziny),
  6. Indywidualne wsparcie specjalistyczne w zakresie poradnictwa psychologicznego dla 30 osób (6 godzin/osobę; 3 spotkania x 2 godziny),
  7. Indywidualne wsparcie specjalistyczne w zakresie poradnictwa zawodowego dla 30 osób (6 godzin/osobę; 3 spotkania x 2 godziny),
  8. Szkolenia zawodowe dla 30 osób służące nabyciu kompetencji lub kwalifikacji – 30 osób x średnio 100 godzin – średnio 20 dni x 5 godzin/osobę wraz ze stypendium szkoleniowym w wysokości 11,93 zł/1 godzinę zajęć,
  9. Staże zawodowe (3 - miesięczne ) dla 15 osób z największymi deficytami w zakresie doświadczenia zawodowego wraz ze stypendium stażowym w wysokości 1790,30 zł/ miesiąc,
  10. 10.  Indywidualne pośrednictwo pracy dla 40osób (6 godzin/osobę; 3 spotkania x 2 godziny).

Grupa docelowa projektu to 50 osób (40K/10M) będących obywatelami państw trzecich, powyżej 18 roku życia, pracujących/uczących się/zamieszkujących                            w rozumieniu Kodeksu Cywilnego na obszarze Wielkopolski bez względu na status zatrudnienia – 35 osób bezrobotnych (28K/7M), 10 osób biernych zawodowo (8K/2M), 5 osób pracujących (4K/1M) i w tym 2 osoby z niepełnosprawnościami.

Głównym celem projektu od 01.06.2024 r. do 30.06.2025 r. jest podniesienie poziomu integracji społeczno-gospodarczej 50 (40K/10M) obywateli państw trzecich (OPT) powyżej 18 roku życia pracujących/uczących się/zamieszkujących na obszarze województwa wielkopolskiego, poprzez objęcie ich kompleksowym                                                 i zindywidualizowanym wsparciem pozwalającym na lepsze funkcjonowanie w polskim społeczeństwie. 


Uczestnikom/czkom oferujemy:

  • Wsparcie tłumacza dla 80 % osób (w ramach zadania 1 oraz 4-8)
  • Zwrot kosztów dojazdu dla 50 % osób oraz zwrot kosztów opieki nad dzieckiem/osobą zależną dla 20 % osób (w ramach zadania 1 oraz w zadaniach od 3 do 10). Wyjątek stanowi zadanie 2 ze względu na charakter wsparcia
  • Catering podczas szkolenia z wartości i kultury polskiej oraz podczas szkoleń zawodowych
  • Materiały szkoleniowe dostosowane do grupy docelowej
  • Badania lekarskie przed przystąpieniem do szkoleń zawodowych i stażu zawodowego

Planowane efekty rzeczowe uzyskane w wyniku realizacji projektu:

- liczba osób z niepełnosprawnościami objętych wsparcie w projekcie – 2 (1K/1M)

- liczba osób z krajów trzecich objętych wsparciem w projekcie – 50 (40K/10M)

Planowane rezultaty osiągnięte w wyniku realizacji projektu:

- liczba osób, które uzyskały kwalifikacje po opuszczeniu projektu – 28

- liczba osób pracujących, łącznie z prowadzącymi działalność na własny rachunek – 12

- liczba osób, których sytuacja społeczna uległa poprawie po opuszczeniu projektu – 28

Uczestnicy/czki projektu mają możliwość zgłoszenia do Instytucji Pośredniczącej podejrzeń o niezgodność projektu lub działań Beneficjenta z Konwencją o prawach osób niepełnosprawnych sporządzoną w Nowym Jorku dnia 13 grudnia 2006 r. oraz Kartą Praw Podstawowych Unii Europejskiej z dnia 26 października 2012 r.

Zapraszamy do kontaktu:

Kierownik projektu: Paulina Miszczak

Telefon: 570 148 322

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Biuro projektu:

64-920 Piła

Ul. Kołobrzeska 8a/u2

Czynne od poniedziałku do piątku od 07:30 do 15:30

Biuro projektu/miejsca rekrutacji dostosowane są do osób z niepełnosprawnościami tj. szerokość drzwi – 90 cm, możliwość pokonania schodów (winda, itp.), dostępność tłumaczenia na język migowy, możliwość korzystania z pętli indukcyjnej, itp

Uczestnicy/czki projektu mają możliwość skorzystania z usług dostępowych takich jak: tłumacz języka migowego, asystent osoby z niepełnosprawnością, materiały szkoleniowe w formie dostępnej (np. elektronicznej z możliwością powiększenia druku lub odwrócenia kontrastu).

 

#FunduszeEuropejskie

#FunduszeUE

AKTUALNOŚCI

INSTYTUT SZKOLENIOWO-BADAWCZY MERIDIUM ZBIGNIEW MICHALAK w partnerstwie ze Stowarzyszeniem na Rzecz Osób Niepełnosprawnych „Radość”  z przyjemnością informuje, że rozpoczął się nabór do nowego Projektu pn.: „Razem w nową rzeczywistość”nr:FEWP.06.12-IP.01-0059/23.

Formularz aplikacyjny wraz z niezbędnymi załącznikami znajdują się w zakładce „pliki do projektu”

Wymagane dokumenty od kandydatów:

1. Zaświadczenie od pracodawcy w przypadku osób pracujących

2. Zaświadczenie od odpowiedniej placówki w przypadku osób uczących się

3. Zaświadczenie z PUP w przypadku osób zarejestrowanych w PUP

4. Zaświadczenie z ZUS w przypadku osób niezarejestrowanych w PUP lub biernych zawodowo

5. Dokument potwierdzający legalny pobyt w Polsce, np.: wiza, karta pobytu, dokument potwierdzający objęcie ochroną czasową

Rekrutacja prowadzona będzie w oparciu o:

a) nabór formularzy aplikacyjnych (dostępnych w biurze projektu i na stronie Internetowej, a w nich pytania o specjalne potrzeby osób z niepełnosprawnościami) składane osobiście lub mailem lub przesyłką (dostosowane do grupy docelowej, w tym osób z niepełnosprawnościami), oceniane pod kątem poprawności wypełnienia (możliwa 1-krotna poprawka uchybień w ciągu 3 dni roboczych od powiadomienia)

b) ocenę spełnienia kryteriów formalnych (obligatoryjnych, do 5 dni roboczych od przyjęcia formularza aplikacyjnego) potwierdzających status osoby:

  • w wieku powyżej 18 lat i więcej (weryfikacja na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu aplikacyjnym),
  • pracującej/uczącej się/zamieszkującej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego w województwie wielkopolskim – weryfikacja na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu aplikacyjnym oraz zaświadczeń przekazywanych wraz z formularzem (w przypadku osoby pracującej – wymagane jest zaświadczenie od pracodawcy, w przypadku osoby uczącej się – zaświadczenie od odpowiedniej placówki),
  • posiadającej status obywatela państw trzecich (OPT) – weryfikacja na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu aplikacyjnym oraz dokumentu potwierdzającego legalny pobyt w Polsce np.: wiza, karta stałego pobytu (czasowego, stałego lub rezydenta długoterminowego UE), lub dokumentu potwierdzającego objęcie ochroną czasową),
  • nieuczestniczącej w więcej niż jednym projekcie dofinansowanym ze środków EFS+ w zakresie aktywizacji zawodowej (weryfikacja na podstawie świadczenia zawartego w formularzu aplikacyjnym)

c) ocenę spełnienia kryteriów premiujących (fakultatywnych) – dodatkowe punkty kandydat/tka otrzymuje jeśli jest osobą:

  • korzystającą w Polsce z ochrony czasowej w związku z Decyzją wykonawczą Rady (UE) 2022/382 tj.: obywatele Ukrainy zamieszkali w Ukrainie, wysiedleni począwszy od  24 lutego 2022 r. oraz członkowie ich rodzin; bezpaństwowcy i obywatele państw trzecich innych niż Ukraina, którzy przed 24 lutego 2022 r. korzystali z ochrony międzynarodowej lub równoważnej ochrony krajowej w Ukrainie i którzy zostali wysiedleni z Ukrainy począwszy od 24 lutego 2022 r. oraz członkowie ich rodzin (weryfikacja na podstawie przedstawienia kserokopii nadanego statusu UKR lub zaświadczeniu o objęciu ochroną czasową – „+15 pkt”
  • pozostająca bez zatrudnienia (zaświadczenie z PUP/zaświadczenie z ZUS lub potwierdzenie wygenerowane z Platformy Usług elektronicznych ZUS oraz oświadczenie zawarte w Formularzu aplikacyjnym) – „+12 pkt.”
  • kobietą (weryfikacja na podstawie oświadczenia w Formularzu aplikacyjnym) – „+10 pkt.”
  • z niepełnosprawnością (weryfikacja na podstawie kserokopii orzeczenia o stopniu niepełnosprawności/dokumentu potwierdzającego stan zdrowia) – „+8 pkt.”
  • posiadającą niskie kwalifikacje tj. wykształcenie do ISCED 3 włącznie (weryfikacja na podstawie oświadczenia zawartego w Formularzu aplikacyjnym) – „+5 pkt.”
  • w wieku powyżej 55 roku życia (weryfikacja na podstawie oświadczenia zawartego w Formularzu aplikacyjnym) – „+5 pkt.”

Do projektu przyjętych zostanie 50 osób (40K/10M) spełniających kryteria formalne i z największą liczbą punktów w ramach listy rankingowej (według malejącej liczby punktów) – 25 osób na turę.

O wynikach Kandydaci/tki zostaną poinformowani pisemnie/mailowo oraz telefonicznie. Powstanie również lista rezerwowa, z której kolejne osoby zakwalifikują się w projektu w sytuacji, gdy Uczestnik/czka zrezygnuje lub zostanie wykluczony.

Listy rankingowe zostaną opublikowane w Biurze projektu i na stronie internetowej.

W przypadku takiej samej ilości punktów, o przyjęciu będzie decydowała kolejność zgłoszeń.

Wypełnione dokumenty wraz z niezbędnymi załącznikami składane mogą być osobiście w biurze projektu lub drogą pocztową na adres:

INSTYTUT SZKOLENIOWO-BADAWCZY MERIDIUM Zbigniew Michalak ul. Kołobrzeska 8a/u2, 64-920 Piła

lub

za pośrednictwem poczty e-mail na adres:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

tel. 570 148 322

Zapraszamy do udziału w projekcie!

#FunduszeEuropejskie

#FunduszeUE

 

Zapraszamy 10 września o godzinie 17:30 na spotkanie informacyjno-promocyjne dotyczące naboru do projektu "Razem w nową rzeczywistość" do sali wiejskiej w Dziewokluczu 17 A, 64-840 Budzyń

 

 

W dniu 10 września odbyło się pierwsze spotkanie informacyjno-promocyjne w ramach naboru do projektu. Dziękujemy za liczne zainteresowanie.

Kolejne spotkania już wkrótce!

Szanowni Państwo,

w dniu 07.10 rozpoczną się indywidualne zajęcia z doradcą zawodowym w ramach Identyfikacji potrzeb i opracowania dla każdej osoby Planu Wsparcia Uczestnika.

Zajęcia odbywać się będą  zgodnie z załączonym harmonogramem.

Wszyscy Uczestnicy zostali telefonicznie poinformowani o dacie i godzinie pierwszego spotkania.

Zespół projektowy.

#FunduszeEuropejskie

#FunduszeUE

Szanowni Państwo/Шановне Панство,

ze względu na liczne zainteresowanie udziałem w projekcie osób obywatelstwa ukraińskiego stworzyliśmy dokumentację rekrutacyjną w wersji polsko-ukraińskiej.

у зв’язку з великим попитом на участь в проекті осіб з українським громадянством, ми створили документацію в польсько-українському варіанті

17.10.2024

Szanowni Państwo,

w dniu 23. 10 rozpoczną się indywidualne zajęcia z doradcą zawodowym w ramach Identyfikacji potrzeb i opracowania dla każdej osoby Planu Wsparcia Uczestnika.

Zajęcia odbywać się będą  w Pile zgodnie z załączonym na stronie harmonogramem.

Wszyscy Uczestnicy zostali telefonicznie poinformowani o dacie i godzinie pierwszego spotkania.

O każdej ewentualnej zmianie w harmonogramie będziemy informować Państwo na bieżąco.

Zespół projektowy.

#FunduszeEuropejskie

#FunduszeUE

21.10.2024

Szanowni Państwo,

W dniach 24,25 i 28 października odbywać się będą zajęcia w ramach szkolenia z wartości i kultury polskiej dla 1 grupy Uczestników/czek w Dziewokluczu.

Zajęcia odbywać się będą zgodnie z załączonym na stronie harmonogramem.

Wszyscy Uczestnicy zostali telefonicznie poinformowani o dacie i godzinie pierwszego spotkania.

O każdej ewentualnej zmianie w harmonogramie będziemy informować Państwo na bieżąco.

Zespół projektowy.

#FunduszeEuropejskie

#FunduszeUE

25.10. 2024

Szanowni Państwo,

w dniu 29 października rozpoczną się indywidualne zajęcia z psychologiem w ramach specjalistycznego poradnictwa psychologicznego dla 1 grupy Uczestników/czek w Dziewokluczu.

Zajęcia odbywać się będą zgodnie z załączonym na stronie harmonogramem.

Wszyscy Uczestnicy zostali telefonicznie poinformowani o dacie i godzinie pierwszego spotkania.

O każdej ewentualnej zmianie w harmonogramie będziemy informować Państwo na bieżąco.

Zespół projektowy.

#FunduszeEuropejskie

#FunduszeUE

30.10.2024

Szanowni Państwo, miło nam poinformować, że od 1 listopada pierwsza grupa Uczestników/czek rozpoczyna 3-miesięczny staż zawodowy.

Życzymy powodzenia!

Zespól projektowy.

#FunduszeEuropejskie

#FunduszeUE

07.11.2024

Szanowni Państwo,

W dniach 12-14 listopada odbywać się będą zajęcia w ramach szkolenia z wartości i kultury polskiej dla 2 grupy Uczestników/czek w Pile.

Zajęcia odbywać się będą zgodnie z załączonym na stronie harmonogramem.

Wszyscy Uczestnicy zostali telefonicznie poinformowani o dacie i godzinie pierwszego spotkania.

O każdej ewentualnej zmianie w harmonogramie będziemy informować Państwo na bieżąco.

Zespół projektowy.

#FunduszeEuropejskie

#FunduszeUE

15.11.2024

Szanowni Państwo,

Z przyjemnością informujemy, że w dniu 21 listopada rozpoczynamy pierwszy w ramach projektu kurs języka polskiego.

Zajęcia odbywać się będą zgodnie z załączonym na stronie harmonogramem.

Wszyscy Uczestnicy zostali telefonicznie poinformowani o dacie i godzinie pierwszego spotkania.

O każdej ewentualnej zmianie w harmonogramie będziemy informować Państwo na bieżąco.

Zespół projektowy.

#FunduszeEuropejskie

#FunduszeUE

Szanowni Państwo/Шановне Панство,

ze względu na liczne zainteresowanie udziałem w projekcie osób obywatelstwa ukraińskiego stworzyliśmy dokumentację rekrutacyjną w wersji polsko-ukraińskiej.

у зв’язку з великим попитом на участь в проекті осіб з українським громадянством, ми створили документацію в польсько-українському варіанті

17.10.2024

Szanowni Państwo,

w dniu 23. 10 rozpoczną się indywidualne zajęcia z doradcą zawodowym w ramach Identyfikacji potrzeb i opracowania dla każdej osoby Planu Wsparcia Uczestnika.

Zajęcia odbywać się będą  w Pile zgodnie z załączonym na stronie harmonogramem.

Wszyscy Uczestnicy zostali telefonicznie poinformowani o dacie i godzinie pierwszego spotkania.

O każdej ewentualnej zmianie w harmonogramie będziemy informować Państwo na bieżąco.

Zespół projektowy.

#FunduszeEuropejskie

#FunduszeUE

21.10.2024

Szanowni Państwo,

W dniach 24,25 i 28 października odbywać się będą zajęcia w ramach szkolenia z wartości i kultury polskiej dla 1 grupy Uczestników/czek w Dziewokluczu.

Zajęcia odbywać się będą zgodnie z załączonym na stronie harmonogramem.

Wszyscy Uczestnicy zostali telefonicznie poinformowani o dacie i godzinie pierwszego spotkania.

O każdej ewentualnej zmianie w harmonogramie będziemy informować Państwo na bieżąco.

Zespół projektowy.

#FunduszeEuropejskie

#FunduszeUE

25.10. 2024

Szanowni Państwo,

w dniu 29 października rozpoczną się indywidualne zajęcia z psychologiem w ramach specjalistycznego poradnictwa psychologicznego dla 1 grupy Uczestników/czek w Dziewokluczu.

Zajęcia odbywać się będą zgodnie z załączonym na stronie harmonogramem.

Wszyscy Uczestnicy zostali telefonicznie poinformowani o dacie i godzinie pierwszego spotkania.

O każdej ewentualnej zmianie w harmonogramie będziemy informować Państwo na bieżąco.

Zespół projektowy.

#FunduszeEuropejskie

#FunduszeUE

30.10.2024

Szanowni Państwo, miło nam poinformować, że od 1 listopada pierwsza grupa Uczestników/czek rozpoczyna 3-miesięczny staż zawodowy.

Życzymy powodzenia!

Zespól projektowy.

#FunduszeEuropejskie

#FunduszeUE

07.11.2024

Szanowni Państwo,

W dniach 12-14 listopada odbywać się będą zajęcia w ramach szkolenia z wartości i kultury polskiej dla 2 grupy Uczestników/czek w Pile.

Zajęcia odbywać się będą zgodnie z załączonym na stronie harmonogramem.

Wszyscy Uczestnicy zostali telefonicznie poinformowani o dacie i godzinie pierwszego spotkania.

O każdej ewentualnej zmianie w harmonogramie będziemy informować Państwo na bieżąco.

Zespół projektowy.

#FunduszeEuropejskie

#FunduszeUE

15.11.2024

Szanowni Państwo,

Z przyjemnością informujemy, że w dniu 21 listopada rozpoczynamy pierwszy w ramach projektu kurs języka polskiego.

Zajęcia odbywać się będą zgodnie z załączonym na stronie harmonogramem.

Wszyscy Uczestnicy zostali telefonicznie poinformowani o dacie i godzinie pierwszego spotkania.

O każdej ewentualnej zmianie w harmonogramie będziemy informować Państwo na bieżąco.

Zespół projektowy.

#FunduszeEuropejskie

#FunduszeUE

Szanowni Państwo,

informujemy, że w dniach 17 i 18 grudnia pierwsza grupa Uczestników/czek rozpocznie udział w indywidualnym specjalistycznym poradnictwie prawnym.

Zajęcia odbywać się będę w budynku Spółdzielni Mieszkaniowej przy ul.

Sikorskiego 33 biuro nr. 503 zgodnie z załączonym harmonogramem.

Wszyscy Uczestnicy/czki zostali telefonicznie poinformowani o dacie i godzinie swojego spotkania.

#FunduszeEuropejskie

#FunduszeUE

 

Szanowni Państwo,

informujemy, że w dniach 24 oraz 27.12.2024 biuro projektu będzie nieczynne.

#FunduszeEuropejskie

#FunduszeUE

 

 03.01.2025

Szanowni Państwo,

zapraszamy na kolejne spotkanie informacyjno-promocyjne w ramach rekrutacji do projektu.

Spotkanie odbędzie się 10 stycznia o godzinie 17:00 w Poznaniu przy ul. Łozowej 43/2

Zapraszamy!

Zespół projektowy.

#FunduszeEuropejskie

#FunduszeUE

 

data: 03.01.2025

Szanowni Państwo,

zapraszamy na kolejne spotkanie informacyjno-promocyjne w ramach rekrutacji do projektu.

Spotkanie odbędzie się 10 stycznia o godzinie 17:00 w Poznaniu przy ul.

Łozowej 43/2

Zapraszamy!

Zespół projektowy.

#FunduszeEuropejskie

#FunduszeUE

13.01.2025

W dniu 10 stycznia w Poznaniu odbyło się kolejne spotkanie informacyjno-promocyjne w ramach rekrutacji do projektu.

Wszystkim obecnym dziękujemy za zainteresowanie i w razie dalszych pytań, jesteśmy do Państwa dyspozycji.

Zapraszamy na kolejne spotkania.

Zespół projektowy.

#FunduszeEuropejskie

#FunduszeUE

 

Szanowni Państwo,

informujemy, że 14 stycznia rozpoczynamy zajęcia w ramach wsparcia specjalistycznego w zakresie poradnictwa prawnego w Pile.

Zajęcia odbywać się będą zgodnie z załączonym na stronie harmonogramem przy ulicy Kołobrzeskiej 8a/u2.

Każdy Uczestnik/czka został poinformowany o terminie i godzinie swojego spotkania.

Zespół projektowy

#FunduszeEuropejskie

#FunduszeUE

 

Szanowni Państwo,

informujemy, że 20.01 rozpoczynamy spotkania  w ramach indywidualnego pośrednictwa pracy.

Zajęcia odbywać się będą zgodnie z harmonogramem dostępnym na stronie internetowej projektu w miejscowości Dziewoklucz 52.

Każdy/a Uczestnik/czka został/a poinformowany/a o terminie i godzinie swojego spotkania.

 

 03.02.2025

Szanowni Państwo,

informujemy, że pierwsza grupa Uczestników zakończyła realizację staży zawodowych. Trzymamy kciuki za wykorzystanie zdobytego doświadczenia w przyszłej pracy zawodowej.

#FunduszeEuropejskie

#FunduszeUE

 

03.02.2025

Szanowni Państwo, informujemy, że zmianie uległ harmonogram realizacji zajęć w ramach kursu języka polskiego w miejscowości Dziewoklucz.

Aktualny harmonogram znajduje się poniżej.

#FunduszeEuropejskie

#FunduszeUE

 

data: 05.02.2025

Szanowni Państwo,

zapraszamy na kolejne spotkanie informacyjno-promocyjne w ramach

rekrutacji do projektu.

Spotkanie odbędzie się 11 lutego o godzinie 17:30 w Pile przy ul.

Kołobrzeskiej 8a/u2

Zapraszamy!

Zespół projektowy.

#FunduszeEuropejskie

#FunduszeUE

 

 

13.02.2025

W dniu 11 lutego w Pile odbyło się kolejne spotkanie informacyjno-promocyjne w ramach rekrutacji do projektu.

Wszystkim obecnym dziękujemy za zainteresowanie i w razie dalszych pytań, jesteśmy do Państwa dyspozycji.

Zapraszamy na kolejne spotkania.

Zespół projektowy.

#FunduszeEuropejskie

#FunduszeUE

 

14.02.2025

Szanowni Państwo,

Miło nam poinformować, że w dniu 18.02 rozpoczynamy szkolenie zawodowe pn. „Pracownik fizyczny w produkcji i pracach prostych” dla 1 grupy Uczestników/czek.

Zajęcia odbywać się będą zgodnie z harmonogramem dostępnym na stronie w okresie 18.02-10.03 w Pile pod adresem ul. Kołobrzeska 8a/u6.

Wszyscy Uczestnicy zostali poinformowani o terminach i godzinach zajęć.

Zapraszamy !

Zespół projektowy.

#Fundus

 06.03.2025

Szanowni Państwo,

Z przyjemnością informujemy, że rozpoczynamy realizację indywidualnego specjalistycznego poradnictwa zawodowego.

Zajęcia odbywać się będą zgodnie z harmonogramem dostępnym na stronie internetowej w okresie od 11 do 18 marca w Pile przy ul. Kołobrzeskiej 8a/u6.

Wszyscy Uczestnicy/czki zostali poinformowani o dacie i godzinie swojego spotkania.

Zapraszamy !

Zespół projektowy.

#FunduszeEuropejskie

#FunduszeUE

06.03.2025

Szanowni Państwo,

jest nam niezwykle miło poinformować, że dwie pierwsze grupy Uczestników/czek zakończyły odbywanie kursu języka polskiego w ilości

120 godzin i uzyskały kompetencje językowe. Wszyscy Uczestnicy/czki pozytywnie zadali egzaminy wewnętrzne!

Dziękujemy za udział i życzymy dalszego rozwoju !

#FunduszeEuropejskie

#FunduszeUE

 

Szanowni Państwo,

informujemy, że kolejne osoby rozpoczynają staż zawodowy, który

realizowany będzie w okresie 01.04-30.06.2025 r. Trzymamy kciuki i życzymy powodzenia w zdobywaniu doświadczenia zawodowego !

Zespół projektowy.

  #FunduszeEropejskie

#FunduszeUE

 

Szanowni Państwo,

informujemy, że kolejna zakwalifikowana do projektu grupa rozpoczyna

zajęcia z doradcą zawodowym w celu identyfikacji potrzeb i opracowania

Planu Wsparcia Uczestnika. Zajęcia odbywać się będą w Pile przy al. Powstańców Wielkopolskich 62

zgodnie z harmonogramem dostępnym na stronie internetowej projektu, w okresie 01-07.04.2025 r.

Wszyscy Uczestnicy zostali telefonicznie poinformowani o terminie i godzinach swoich spotkań.

Zapraszamy.

Zespół projektowy.

#FunduszeEropejskie

#FunduszeUE

 

Szanowni Państwo,

Z przyjemnością informujemy, że w dniu 08.04.2025r. rozpoczynamy w ramach projektu  zajęcia z języka polskiego.

Zajęcia odbywać się będą zgodnie z załączonym harmonogramem.

Wszyscy Uczestnicy/czki zostali poinformowani o dacie i godzinie pierwszego spotkania.

O ewentualnej zmianie w harmonogramie będziemy informować Państwa na bieżąco.

Zespół projektowy.

#FunduszeEuropejskie

#FunduszeUE

 

Szanowni Państwo,

informujemy, że kolejna grupa Uczestników/czek rozpoczyna realizację indywidualnych spotkań z pośrednikiem pracy.

Zajęcia odbywać się będą w okresie od 16 do 18 kwietnia w Pile przy ul.

Kołobrzeskiej 8a/u1 oraz 8a/u6.

Wszyscy Uczestnicy zostali telefonicznie poinformowani o terminach i godzinach swoich spotkań.

Biuro Projektu.

#FunduszeEuropejskie

#FunduszeUE

 

Szanowni Państwo,

informujemy, że w dniach 28, 29 i 30 kwietnia realizować będziemy Szkolenie z wartości i kultury polskiej dla 3  grupy Uczestników/czek. 

Zajęcia odbywać się będą pod adresem Kołobrzeska 8a/u6 oraz al.

Powstańców Wielkopolskich 62 zgodnie z poniższym harmonogramem.

Zapraszamy !

#FunduszeEuropejskie

#FunduszeUE

 

Szanowni Państwo,

informujemy, że od 6 maja kolejna grupa Uczestników/czek rozpocznie zajęcia w ramach indywidualnego specjalistycznego wsparcia w zakresie

poradnictwa prawnego w Pile. Zajęcia odbywać się będą, zgodnie z harmonogramem załączonym na stronie internetowej projektu, przy ul. Powstańców Wielkopolskich 62

Każdy Uczestnik/czka został poinformowany o terminie i godzinie swojego spotkania.

Zespół projektowy

#FunduszeEuropejs kie

#FunduszeUE

 

Szanowni Państwo,

informujemy, że kolejni Uczestnicy rozpoczynają  realizację indywidualnych spotkań z pośrednikiem pracy.

Zajęcia odbywać się będą w okresie  19 -20.05 w Pile przy ul. Kołobrzeskiej 8a/u6.

Wszyscy Uczestnicy zostali telefonicznie poinformowani o terminach i godzinach swoich spotkań.

Biuro Projektu.

#FunduszeEuropejskie

#FunduszeUE

 

Szanowni Państwo,

informujemy, że od 19 maja do 02 czerwca  odbywać się będą indywidualne spotkania z psychologiem w ramach wsparcia specjalistycznego w zakresie poradnictwa psychologicznego.

Zajęcia odbywać się będą, zgodnie z harmonogramem dostępny, na stronie internetowej projektu,  w Pile przy ul. Roosevelta 15.

Zapraszamy!

#FunduszeEuropejskie

#FunduszeUE

 

Szanowni Państwo,

Z przyjemnością informujemy, że kolejni Uczestnicy/czki rozpoczynają realizację indywidualnego specjalistycznego poradnictwa zawodowego.

Zajęcia odbywać się będą zgodnie z harmonogramem dostępnym na stronie internetowej w okresie od 21.05-02.06 w Pile przy ul. Powstańców Wielkopolskich 62

Wszyscy Uczestnicy/czki zostali poinformowani o dacie i godzinie swoich spotkań.

Zapraszamy!

Zespół projektowy.

#FunduszeEuropejskie

#FunduszeUE

 

Harmonogram indywidualne specjalistyczne poradnictwo zawodowe Pila 21.05-02.06.2025..pdf

Harmonogram indywidualne wsparcie pscyhologiczne Pila 19.05-02.06.2025.pdf

Harmonogram indywidualne posrednictwo pracy 19-20.05.2025.pdf

harmonogram indywidualne wsparcie specjalistyczne w zakresie poradnictwa prawnego Pila 2 grupa 06-16.05.2025.pdf

Szczegolowy harmonogram zajec szkolenie z wartosci i kultury polskiej 28-30.04.25.pdf

23.04 aktualizacja harmonogramu zajec Kurs jezyka polskiego grupa Pila 08.04-30.05.2025.pdf

Harmonogram indywidualne posrednictwo pracy 16-18.04.24 Piła.pdf

Harmonogram indywidualne posrednictwo pracy 17-18.04.25 Piła.pdf

05.12 aktualizacja harmonogram zajec Kurs jezyka polskiego 08.04-27.05.pdf

harmonogram Identyfikacja potrzeb i opracowanie Planu Wsparcia Uczestnika 01-07.04.25.pdf

harmonogram staz zawodowy 01.04-30.06.25.pdf

harmonogram Identyfikacja potrzeb i opracowanie Planu Wsparcia Uczestnika 27.03.25.pdf

protokol z rekrutacji z dnia 21.03.2025.pdf

protokol z rekrutacji z dnia 20.03.2025.pdf

Harmonogram indywidualne specjalistyczne poradnictwo zawodowe Pila 11-18.03.25.pdf

19.02 2 aktualizacja zajec w ramach kursu jezyka polskiego gr 2 Dziewoklucz 13.12.24-28.02.2025 r.pdf

szczeg. harm. zajec w ramach szkol. zaw.Pracownik fizyczny w produkcji i pracach prostych Pila 18.02-10.03.2025 r..pdf

05.02 aktualizacja harmonogramu zajec w ramach kursu jezyka polskiego dziewoklucz 13.12.24-24.02.2025.pdf

20.01.- 4 aktualizacja harmonogram wsparcia kurs jezyka polskiego grupa 1 pila 21.11.24-27.02.2025.pdf

20.01 aktualizacja harmonogram indywidualne wsparcie specjalistyczne w zakresie poradnictwa prawnego pila 1 - 8 up x 6 h 14.01 - 31.01..pdf

harmonogram wsparcia posrednictwo pracy 20.01-04.02. 9 os. 6 h, 1,2,3 spotkanie..pdf

harmonogram indywidualne wsparcie specjalistyczne w zakresie poradnictwa prawnego piła 14.01-31.01.25 8 up x 6 h.pdf

10.01 - 3 aktualizacja harmonogram wsparcia kurs jezyka polskiego grupa 1 pila 21.11.24-24.03.2025.pdf

harmonogram indywidualne wsparcie specjalistyczne w zakresie poradnictwa prawnego gr. 1 pila, 1 spotkanie.pdf

harmonogram zajec kurs jezyka polskiego grupa 2 - 13.12.24-04.04.2025 dziewoklucz.pdf

03.12 aktualizacja harmonogramu wsparcia kurs jezyka polskiego grupa 1 pila 21.11.24-03.03.2025.pdf

26.11 2 aktualizacja harmonogramu zajec w ramach poradnictwa specjalsitycznego w zakresie poradnictwa psychologicznego 2 i 3 spotkanie 04.11-29.11.24.pdf

szczegolowy harmonogram wsparcia kurs jezyka polskiego grupa 1 pila 21.11.24-03.03.2025.pdf

szczegolowy harmonogram zajec szkolenie z wartoxci i kultury polskiej grupa 2 12-14.11.2024.pdf

harmonogram staz zawodowy 01.11.24-31.01.2025.pdf

24.10 3 aktualizacja harmonogramu identyfikacja potrzeb i opracowanie pwu.23-28.10.pdf

24.10 2 aktualizacja harmonogramu identyfikacja potrzeb i opracowanie pwu 23-28.10.pdf

harmonogram zajęc w ramach poradnictwa psychologicznego 1 grupa-1 spotkanie 2 h-29-30.10.pdf

protokol z dodatkowej rektrutacji z dnia 21.10.24.pdf.pdf

21.10 aktualizacja harmonogramu identyfikacja potrzeb i opracowanie planu wsparcia uczestnika 23-29.10.pdf

 szczegolowy harmonogram zajec szkolenie z wartosci i kultury polskiej 24-28.10.24.pdf

protokol z przeprowadzonej rekrutacji dn. 17 10 2024.pdf

protokol z przeprowadzonej rekrutacji z dn 25.09.2024 .pdf

zal. 1 formularz aplikacyjny ukr.docx                                                   

zal. 3 deklaracja uczestnictwa pol ukr.docx                                        

zal. 4 klauzula informacyjna — pol ukr.docx

regulamin zwrotu kosztow dojazdu wraz z zalacznikami pol - ukr.doc

regulamin zwrotu kosztow opieki nad dzieckiem, osoba zalezna wraz z zalacznikami pol - ukr.doc

regulamin rekrutacji i uczestnictwa w projekcie — pol ukr.docx

protokol z dodatkowej rekrutacji z dnia 11.10.2024.pdf

 szczegolowy harmonogram identyfikacja potrzeb i opracowanie pwu 07.10-14.10.pdf

szczegolowy harmonogram identyfikacja potrzeb i opracowanie pwu 23-28.10.2024.pdf

regulamin rekrutacji i uczestnictwa w projekcie.docx

zał. 1 formularz aplikacyjny.docx

zał. 3 deklaracja uczestnictwa.docx

zal. 4 klauzula informacyjna.docx

projekt zgodny z wytycznymi i dokumentami..docx

RPWP 07.01.02/3

Szanowni Państwo,

Instytut Szkoleniowo-Badawczy Meridium Zbigniew Michalak  zaprasza do udziału w projekcie „W stronę niezależności 2” nr RPWP.07.01.02-30-0042/22 realizowanego na terenie województwa wielkopolskiego.

 

Projekt realizowany jest w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.

Oś Priorytetowa 7 Włączenie społeczne,

Działanie 7.1 Aktywna integracja

Poddziałanie 7.1.2 Aktywna integracja – projekty konkursowe

 

Wartość Projektu: 844 139,33 zł.

Dofinansowanie Projektu z UE: 717 518,43 zł

Okres realizacji Projektu: od 01.08.2022 r. do 31.07.2023 r.

 

Informacje o projekcie:

Głównym celem projektu do 31.07.2023 r. jest zwiększenie zdolności do zatrudnienia i aktywnego udziału w życiu społeczno-zawodowym 58 osób (32K/26M) zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, w wieku od 18 r.ż., zamieszkujących (według Kodeksu Cywilnego)   w woj. wielkopolskim, pozostających w 100% biernymi zawodowo, w tym min.:

- 6 osób (3K/3M) o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności /z niepełnosprawnością sprzężoną /z zaburzeniami psychicznymi, w tym os. z niepełnosprawnością intelektualną i z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi (w rozum. zg. z Międzynarodową Klasyfikacją Chorób i Problemów Zdrowotnych),

- 12 osób(7K/5M) spełniających przesłankę ubóstwa doświadczających wielokrotnego wykluczenia społ., rozumianego jako wykluczenie z powodu więcej niż jednej przesłanki,

-  6 osób (3K/3M) korzystających z PO PŻ (przy czym zakres wsparcia dla tych osób nie powiela działań, które dana osoba otrzymała lub otrzymuje z PO PŻ w ramach działań towarzyszących, o których mowa w PO PŻ).

 

Udział w projekcie jest bezpłatny!

 W RAMACH PROJEKTU REALIZUJEMY:

  • diagnozę sytuacji problemowej wraz z utworzeniem Indywidualnej Ścieżki Reintegracji i podpisaniem umowy na wzór kontraktu socjalnego oraz specjalistyczne poradnictwo psychologiczne: - spotkania z doradcą zawodowym –  (58 UP * 3h/UP) oraz z  psychologiem –  (58 UP*1h/UP);
  • indywidualne poradnictwo psychologiczne (58 UP x 4 h/UP);
  • grupowe treningi kompetencji społecznych - (36h/UP);
  • szkolenia podnoszące kompetencje lub kwalifikacje zawodowe - (46UP* 120h);
  • trzymiesięczne staże (46UP);
  • indywidualne pośrednictwo pracy - (58 UP x 4 h/UP);

 

Dodatkowo uczestnikom oferujemy:

  • zwrot kosztów dojazdu dla 80% UP;
  • badania lekarskie i ubezpieczenie NNW dla 46 UP w ramach staży;
  • catering.

Planowane efekty rzeczowe (produkty) uzyskane w wyniku realizacji projektu:

WSKAŹNIKI KLUCZOWE

Lp.

Nazwa wskaźnika

Wartości do osiągnięcia

1

Liczba osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym objętych wsparciem w programie

32 K i 26 M

łącznie 58 osób

2

Liczba osób z niepełnosprawnościami objętych wsparciem w programie (C)

3 K i 3 M

łącznie 6 osób

 

WSKAŹNIKI SPECYFICZNE DLA PROJEKTU

Lp.

Nazwa wskaźnika

Wartości do osiągnięcia

1

Liczba osób dla których opracowano indywidualną ścieżkę reintegracji

32 K i 26 M

łącznie 58 osób

2

Liczba osób która podpisuje i realizuje kontrakt socjalny lub kontrakt równoważny z kontraktem socjalnym.

32 K i 26 M

łącznie 58 osób.

3

Liczba osób, która uzyskała dokument potwierdzający zdobycie umiejętności/ kompetencji/ kwalifikacji.

32 K i 26 M

łącznie 58 osób

4

Liczba osób i/lub rodzin korzystających z Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa 2014-2020 dla których zakres wsparcia nie powiela działań, które dana osoba i/lub rodzina otrzymała lub otrzymuje z PO PŻ w ramach działań towarzyszących, o których mowa w PO PŻ.             

3 K i 3 M

łącznie 6 osób

5

Liczba osób lub rodzin spełniających przesłankę ubóstwa, doświadczających wielokrotnego wykluczenia społecznego, objętych wsparciem w projekcie.

7 K i 5 M

łącznie 12 osób.

6

Liczba osób: – o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności; – z niepełnosprawnością sprzężoną oraz osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym osób z niepełnosprawnością intelektualną i osób z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi, objętych wsparciem w projekcie.

3 K i 3 M

łącznie 6 osób.

Planowane rezultaty realizacji projektu

WSKAŹNIKI KLUCZOWE

Lp.

Nazwa wskaźnika

Wartości do osiągnięcia

1

Liczba osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, poszukujących pracy po opuszczeniu programu

13 K i 11 M

łącznie 24 osób

2

Liczba osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym pracujących po opuszczeniu programu (łącznie z pracującymi na własny rachunek)

7 K i 6 M

łącznie 13 osób

3

Liczba osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, które uzyskały kwalifikacje lub nabyły kompetencje po opuszczeniu programu

23 K i 18 M

łącznie 41 osób

WSKAŹNIKI SPECYFICZNE DLA PROJEKTU

Lp.

Nazwa wskaźnika

Wartości do osiągnięcia

1

efektywność społeczna w odniesieniu do osób z niepełnosprawnościami – 34%

2 K i 1 M

łącznie 3 osoby

2

efektywność zatrudnieniowa w odniesieniu do osób z niepełnosprawnościami – 12%

1 K i 0 M

łącznie 1 osoby

3

efektywność społeczna w odniesieniu do pozostałych osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym – 34%

10 K i 8 M

łącznie 18 osób

4

efektywność zatrudnieniowa w odniesieniu do pozostałych osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym – 25%

7 K i 6 M

łącznie 13 osoby.

 

W razie pytań prosimy o kontakt:

nr tel 602 627786

mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W PROJEKCIE !!!

regulamin rekrutacji i uczestnictwa w projekcie_w_strone_niezaleznosci_2.pdf

zal. nr 1 do regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie.pdf

zal. nr 2 do regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie.pdf

zal. nr 3 do regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie.pdf

zal. nr 4 do regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie.pdf

 

RPWP. 07.01.02 /2

 

 

 

Szanowni Państwo,

Instytut Szkoleniowo-Badawczy Meridium Zbigniew Michalak  zaprasza do udziału w projekcie „W stronę niezależności” nr RPWP.07.01.02-30-0140/19 realizowanego na terenie województwa wielkopolskiego.

 

Projekt realizowany jest w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.

Oś Priorytetowa 7 Włączenie społeczne,

Działanie 7.1 Aktywna integracja

Poddziałanie 7.1.2 Aktywna integracja – projekty konkursowe

 

Wartość Projektu: 1 088 558,40 zł.

Dofinansowanie Projektu z UE: 925 274,64 zł

Okres realizacji Projektu: od 01.08.2021 r. do 30.11.2022 r.

 

Informacje o projekcie:

Głównym celem projektu do 30.11.2022 r. jest zwiększenie zdolności do zatrudnienia i aktywnego udziału w życiu społeczno-zawodowym 100 osób (60K/40M) zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, w wieku od 18 r.ż., zamieszkujących (według Kodeksu Cywilnego)   w woj. wielkopolskim, pozostających w 100% biernymi zawodowo, w tym min.:

- 10 osób (6K/4M) o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności /z niepełnosprawnością sprzężoną /z zaburzeniami psychicznymi, w tym os. z niepełnosprawnością intelektualną i z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi (w rozum. zg. z Międzynarodową Klasyfikacją Chorób i Problemów Zdrowotnych),

- 20 osób(12K/8M) spełniających przesłankę ubóstwa doświadczających wielokrotnego wykluczenia społ., rozumianego jako wykluczenie z powodu więcej niż jednej przesłanki,

-  10 osób (6K/4M) korzystających z PO PŻ (przy czym zakres wsparcia dla tych osób nie powiela działań, które dana osoba otrzymała lub otrzymuje z PO PŻ w ramach działań towarzyszących, o których mowa w PO PŻ).

 

Udział w projekcie jest bezpłatny!

 W RAMACH PROJEKTU REALIZUJEMY:

  • diagnozę sytuacji problemowej wraz z utworzeniem Indywidualnej Ścieżki Reintegracji i podpisaniem umowy na wzór kontraktu socjalnego oraz specjalistyczne poradnictwo psychologiczne: - spotkania z doradcą zawodowym –  (100 UP * 3h/UP) oraz z  psychologiem –  (100 UP*1h/UP);
  • indywidualne poradnictwo psychologiczne (100 UP x 4 h/UP);
  • grupowe treningi kompetencji społecznych - (36h/UP);
  • szkolenia podnoszące kompetencje lub kwalifikacje zawodowe - (80UP* 120h);
  • trzymiesięczne staże;
  • indywidualne pośrednictwo pracy - (100 UP x 4 h/UP);

 

Dodatkowo uczestnikom oferujemy:

  • zwrot kosztów dojazdu dla 60% UP;
  • badania lekarskie i ubezpieczenie NNW dla 60 UP w ramach staży;
  • catering.

Planowane efekty rzeczowe (produkty) uzyskane w wyniku realizacji projektu:

WSKAŹNIKI KLUCZOWE

Lp.

Nazwa wskaźnika

Wartości do osiągnięcia

1

Liczba osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym objętych wsparciem w programie

60 K i 40 M

łącznie 100 osób

2

Liczba osób z niepełnosprawnościami objętych wsparciem w programie (C)

5 K i 5 M

łącznie 10 osób

 

WSKAŹNIKI SPECYFICZNE DLA PROJEKTU

Lp.

Nazwa wskaźnika

Wartości do osiągnięcia

1

Liczba osób dla których opracowano indywidualną ścieżkę reintegracji

60 K i 40 M

łącznie 100 osób

2

Liczba osób która podpisuje i realizuje kontrakt socjalny lub kontrakt równoważny z kontraktem socjalnym.

60 K i 40 M

łącznie 100 osób.

3

Liczba osób, która uzyskała dokument potwierdzający zdobycie umiejętności/ kompetencji/ kwalifikacji.

60 K i 40 M

łącznie 100 osób

4

Liczba osób i/lub rodzin korzystających z Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa 2014-2020 dla których zakres wsparcia nie powiela działań, które dana osoba i/lub rodzina otrzymała lub otrzymuje z PO PŻ w ramach działań towarzyszących, o których mowa w PO PŻ.             

6 K i 4 M

łącznie 10 osób

5

Liczba osób lub rodzin spełniających przesłankę ubóstwa, doświadczających wielokrotnego wykluczenia społecznego, objętych wsparciem w projekcie.

12 K i 8 M

łącznie 20 osób.

6

Liczba osób: – o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności; – z niepełnosprawnością sprzężoną oraz osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym osób z niepełnosprawnością intelektualną i osób z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi, objętych wsparciem w projekcie.

6 K i 4 M

łącznie 10 osób.

 

 

 

Planowane rezultaty realizacji projektu

WSKAŹNIKI KLUCZOWE

Lp.

Nazwa wskaźnika

Wartości do osiągnięcia

1

Liczba osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, poszukujących pracy po opuszczeniu programu

18 K i 12 M

łącznie 30 osób

2

Liczba osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym pracujących po opuszczeniu programu (łącznie z pracującymi na własny rachunek)

13 K i 9 M

łącznie 22 osób

3

Liczba osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, które uzyskały kwalifikacje lub nabyły kompetencje po opuszczeniu programu

30 K i 20 M

łącznie 50 osób

 

WSKAŹNIKI SPECYFICZNE DLA PROJEKTU

Lp.

Nazwa wskaźnika

Wartości do osiągnięcia

1

efektywność społeczna w odniesieniu do osób z niepełnosprawnościami – 34%

2 K i 2 M

łącznie 4 osoby

2

efektywność zatrudnieniowa w odniesieniu do osób z niepełnosprawnościami – 12%

1 K i 1 M

łącznie 2 osoby

3

efektywność społeczna w odniesieniu do pozostałych osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym – 34%

19 K i 12 M

łącznie 31 osób

4

efektywność zatrudnieniowa w odniesieniu do pozostałych osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym – 25%

14 K i 9 M

łącznie 23 osoby.

 

W razie pytań prosimy o kontakt:

Biuro Projektu

ul. Witaszka 6

64-920 Piła

 

nr tel.: 512 438 383

mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W PROJEKCIE !!!

 

zal. 1_formularz rekrutacyjny.pdf

regulamin rekrutacji i uczestnictwa w projekcie_w_strone_niezaleznosci.pdf

mapa dotacji dds-1.pdf